Wednesday, August 03, 2005

A Bread Story ..

Aku tak mengerti, apa yang kurasa (I don't understand how i feel)
Rindu yang tak pernah begitu hebatnya (A missing feeling that never been so strong)
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tau (I love you more than you know)
Meski kau takkan pernah tau (Althought you don't even know)

Aku persembahkan hidupku untukmu (I give you my life to you)
Telah ku relakan, hatiku padamu (Willing to give my heart to you)
Namun kau masih bisu, diam seribu bahasa (But you turn a deaf ear)
Dan hati kecilku bicara (And my lil heart started to question)

Baru kusadari cintaku bertepuk sebelah tangan (Only i knew that my love is just clapping with 1 hand)
Kau buat remuk sluruh hatiku (You made my heart uneasy)

Semoga aku akan memahami sisi hatimu yang beku (Hope i can understand your heart)
Semoga akan datang keajaiban hingga akhir kaupun mau (Hoping there's miracle happen)

Aku mencintaimu lebih dari yang kau tau (I love you more than you know)
Meski kau takkan pernah tau (Althought you don't even know)

Baru kusadari cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk sluruh hatiku

* Not a 100% translation

Love you darling, muacks ~!
:: 5327450701314 :: KLF

Thanks for the McD, Bread story .. =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home